GARANCIJA NA ZADOVOLJSTVO

Pri nas je skrb za kupca na prvemu mestu. Garancija na zadovoljstvo vam omogoča postopek brezplačne zamenjave oziroma vračila izdelka.

Če z izdelkom niste 100% zadovoljni, bomo izdelek nemudoma zamenjali ali vam vrnili kupnino. Za to imate čas 14 dni.Štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe prične teči,ko potrošnik pridobi dejansko posest nad blagom(dnevom vročitve in ne od dneva naročila blaga).

Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja v roku 2 mesecev od dneva , ko je bila napaka odkrita.Rok za jamčevanje za stvarno napako je dve leti od izročitve stvari potrošniku.Podjetje ima osem dni časa,da ugodi potrošnikovi zahtevi po vračilu kupnine ali zamenjavi izdelka,če napaka ni sporna,več o tem 37.-39.člen ZVPot.

 Paketu priložite fotokopijo računa in obrazec za vračilo artikla.Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri je drugi izdelek, ki ga želite; v primeru, da ste se odločili za vračilo kupnine, pa nam posredujte vaš TRR.

Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe.

Kupec lahko zahteva kopijo računa,če je le tega založil ali izgubil. 

 

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.