VRAČILO DENARJA

Vračilo denarja

Stvarno napako lahko potrošnik uveljavlja v roku dveh mesecev od dneva,ko je bila napaka odkrita.Rok za jamčevanje za stvarno napako je dve leti od izročitve stvari potrošniku,14 dni ima podjetje čas ,da ugodi potrošnikovi zahtevi po vračilu kupnine ali zamenjavi izdelka,če napaka ni sporna,več o tem 37.-39.člen ZVPot.

Stroškov pošiljanja izdelkov vam ne povrnemo, razen če gre za našo napako ali je izdelek ob dostavi poškodovan ali ima napako.

Stroškov vračila vašega izdelka na naš naslov ne povrnemo, razen če gre za našo napako.

V 14 dneh lahko vrnete katerikoli izdelek (v stanju, primernem za ponovno prodajo, oziroma “kot je bil ob prejemu”) in denar vam bomo v celoti povrnili.

Vračilo denarja v nobenem primeru ni možno, dokler niso izdelki vrnjeni na naš naslov in je bilo vračilo obdelano in odobreno.

Denar vrnemo samo v primeru, da poškodovanih izdelkov ni možno zamenjati z identičnimi nadomestnimi izdelki.

Denar vrnemo v 14 dneh po vašem vračilu izdelka, ko je vračilo obdelano in odobreno.

Zahtevek za vračilo je treba poslati v štirinajstih dneh od prejema izdelka.

Vračilo denarja v sedmih dneh se izvede samo v primeru, da ima izdelek napako, ne ustreza opisu ali ni primeren za svoj namen.

Vračilo denarja v nobenem primeru ni možno, dokler niso izdelki vrnjeni na naš naslov in je bilo vračilo obdelano in odobreno.

Denar vrnemo v 14 dneh po vašem vračilu izdelka, ko je vračilo obdelano in odobreno. V primeru plačila s kreditno kartico lahko se lahko postopek vračila denarja in prikaza na vašem računu podaljša za do pet delovnih dni.

Zamenjava izdelkov

Zamenjavo izdelkov je treba zahtevati v štirinajstih dneh od prejema izdelka, vsi vrnjeni izdelki pa morajo biti nerabljeni in primerni za nadaljnjo prodajo.

Vse napačno poslane izdelke (tj. izdelke, ki jih niste naročili) bomo zamenjali in vam jih brezplačno ponovno poslali po tem, ko nam boste tovrstne napačne izdelke vrnili. Vrnili vam bomo tudi stroške vračila izdelka, pod pogojem, da izdelek vrnete na način, kot ga določimo mi.

Z veseljem bomo zamenjali tudi vse izdelke, ki so sicer dostavljeni pravilno, a ne ustrezajo vašim zahtevam (npr. če naročite napačno velikost). V primeru, da je bil naročeni izdelek v skladu z vašim naročilom dostavljen pravilno, vam bomo stroške ponovnega pošiljanja seveda zaračunali.